Tuesday, February 13, 2007

Φασόλια Γίγαντες

Την έχω ξαναγράψει αυτή τη συνταγή, αλλά χωρίς φωτογραφία - οπότε την ανανεώνω σήμερα.
Επίσης, τη προηγούμενη φορά έγραφα για κοπάνισμα της κιτρινόριζας στο γουδί, κάτι φοβερά δύσκολο και κουραστικό. Η σκόνη είναι τελικά καλύτερη επιλογή.


300γρ φασόλια γίγαντες
1 κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
400 γραμμάρια αποφλοιωμένα ντοματάκια
Μισό κουταλάκι γλυκού σκόνη κιτρινόριζα (κουρκουμά)
Αλάτι, ρίγανη, κόκκινο γλυκό καπνιστό πιπέρι
150γρ τριμμένο κεφαλοτύρι

Αφού μουλιάσουμε για ένα 24ωρο τους γίγαντες, τους βάζουμε να βράσουν για μια ώρα περίπου.
Τους στραγγίζουμε καλά, τους απλώνουμε σε ένα ταψί και αλατο-ριγανο-πιπερώνουμε.

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 περίπου βαθμούς.
Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο, τα σωτάρουμε με λίγο ελαιόλαδο, βάζουμε το κουρκουμά, ανακατεύουμε να κιτρινίσουν και προσθέτουμε τα ντοματάκια.
Μόλις πάρουν βράση, απλώνουμε τη σάλτσα πάνω στους γίγαντες.
Προσθέτουμε λίγο ελαιόλαδο και νερό όσο σχεδόν να σκεπάσει τα πάντα στο ταψί.
Μετά από περίπου μια ώρα στο φούρνο, πασπαλίζουμε με το κεφαλοτύρι και τ' αφήνουμε για 20 λεπτά ακόμη να λιώσει το τυρί.

1 comments:

Anonymous said...

Λοιπόν Κώστα γειά σου
το όνομά μου είναι Μανώλης και βρίσκω το blog ενδιαφέρον.
Ένα απο τα χόμπυ μου είναι και η μαγειρική. Μου άρεσε η συνταγή με τους γίγαντες. Έχω και εγώ ένα blog με θέμα ,ανάμεσα στα άλλα ,και τη μαγειρική. WWW,HERALTHYLIFESTYLESPORTSANDCOOKING.BLOGSPOT.COM(μικρός τίτλος....).Θα χαρώ να το επισκεφτείς.